Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Δ. Τσουκαλάς: «Μεταφέρουν το γκέτο από το κέντρο της Αθήνας στην Αμυγδαλέζα κι από εκεί στη Κομοτηνή»


Για την επιχείρηση της ΕΛΑΣ για την απώθηση των λαθρομεταναστών από τη χώρα


Δ. Τσουκαλάς: «Μεταφέρουν το γκέτο από το κέντρο της Αθήνας στην Αμυγδαλέζα κι από εκεί στη Κομοτηνή»Το Σάββατο, το μεσημέρι, Ακαδημίας και Ιπποκράτους, υπήρχαν πενήντα άνθρωποι γονατισμένοι και γύρω - γύρω αστυνομικοί- όταν μίλησα μαζί τους κατάλαβα ότι οι άνθρωποι  τη δουλειά τους κάνουν, εντολές εκτελούσαν δεν έχω να τους προσάψω κάτι -αλλά το θέαμα ήταν πραγματικά τραγικό. Πενήντα άνθρωποι γονατισμένοι, επί μισή ώρα που βρέθηκα εκεί, να περιμένουν τη μοίρα τους. Με συγχωρείτε. Αυτές δεν  είναι εικόνες ενός κράτους που θέλουμε να ζούμε. Από την άλλη μεριά δεν είναι εικόνα ενός κράτους που θέλουμε να ζούμε όλη αυτή η γκετοποίηση που έχει γίνει. Εμείς είμαστε εναντίον της γκετοποίησης. Εγώ είμαι γεννημένος στην Αθήνα, είμαι γεννημένος στα Εξάρχεια, έχω περάσει όλη τη ζωή μου στο κέντρο και πραγματικά σπαράζει η καρδιά μου όταν βλέπω αυτό το τραγικό χάλι που έχει αυτή η στιγμή η Αθήνα. Όμως ρωτάω πόσες σκούπες έχουν γίνει μέχρι αυτή τη στιγμή. Πόσες σκούπες έχετε βιώσει εσείς ως δημοσιογράφοι, εμείς ως πολίτες αυτής της πόλης Άπειρες. Έχει λυθεί το θέμα. Δεν έχει λυθεί το θέμα. Ούτε πρόκειται να λυθεί εάν το κάνουμε για το θεαθήναι Εάν το κάνουμε για αποπροσανατολισμό Εγώ έχω την αίσθηση ότι όλη αυτή η επιχείρηση γίνεται για να αποπροσανατολιστεί η κατάσταση. Δεν πρόκειται να λυθεί ότι και να κάνουν. Να μεταφέρουν δηλαδή το γκέτο από το κέντρο της Αθήνας, στην Αμυγδαλέζα, από την Αμυγδαλέζα να τους πηγαίνουν στη Κομοτηνή. Έχω την αίσθηση ότι και κάποιοι άλλοι αρχηγοί κομμάτων, όπως είναι ο κ Βενιζέλος, έσπευσε να ζητήσει εξηγήσεις για το τι είδους σχέδιο μεταναστευτικό είναι αυτό που ακολουθεί η κυβέρνηση και ο ίδιος θα το θέσει, μάλιστα, σήμερα, στη σύσκεψη με τους πολιτικούς αρχηγούς.


Για τη δήλωσή του περί σχέση της επιχείρησης της ΕΛΑΣ με την 4η Αυγούστου

Εγώ θα έλεγα ότι από τον κ Δένδια, πιστεύω ότι  ήταν τυχαίο το γεγονός. Τιμώ τον άνθρωπο, τιμώ τον κ Δένδια και σαν πολιτικό και πιστεύω ότι, πράγματι, κατά την άποψή μου είναι τυχαίο. Θα ήθελα όμως να ψάξει λίγο βαθύτερα σε διάφορα κανάλια που του κάνουν τις προτάσεις και να δει ο ίδιος εάν είναι τυχαίο ή όχι. Αποδέχομαι ότι είναι τυχαίο.

Τι εννοείτε με τα κανάλια που μπορούν και διαμορφώνουν άποψη στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης Πετάξατε δεύτερη βόμβα;

Τι βόμβα; Είναι ο υπουργός που κανονίζει από μόνος του τα πάντα. Τι νομίζετε; Ρωτάω για ποιό λόγο αυτή η επιχείρηση ξεκίνησε την 4η Αυγούστου. Αυτό είναι το ερώτημά μου. Εγώ αποδέχομαι την άποψη του κ Υπουργού ότι, ασφαλώς, και είναι τυχαίο.

Λέτε ότι μπορεί να υπάρχουν φασιστικά κανάλια που διαμορφώνουν άποψη κι επηρεάζουν τις θέσεις και τις απόψεις και τις πρωτοβουλίες του κ υπουργού;

Εγώ πιστεύω ότι ο υπουργός αυτά τα οποία κάνει και τα όσα από αυτά πιστεύει είναι καλοπροαίρετος. Από κει και πέρα το τι άλλο υπάρχει το ξέρετε και σεις, το ξέρουμε και μεις όλοι ότι υπάρχουν κι άλλου είδους παρακλάδια. Τώρα τι υπάρχει και τι δεν υπάρχει, δεν μπορεί να το αποδείξει κανένας.

Πηγή: tovima.gr
Categories: