Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Αγγελική Νικολούλη: «Είμαι μονίμως ερωτευμένη»


Η Αγγελική Νικολούλη εξηγεί πού οφείλεται η επιτυχία της εκπομπής «Φως στο Τούνελ», μιλάει για τη σχέση της με το γιο της και δηλώνει ερωτευμένη !


Αγγελική Νικολούλη: «Είμαι μονίμως ερωτευμένη»

«Η επιτυχία οφείλεται στο ίδιο το «Φως στο Τούνελ» που παραμένει αυθεντικό, μαχητικό, αποκαλυπτικό και το βασικότερο ανθρώπινο. Φαίνεται ότι ο Alpha μας πάει πολύ. Οι τηλεθεατές δείχνουν και φέτος μ' έναν ιδιαίτερο τρόπο την προτίμησή τους στη ζωντανή έρευνα» εξηγεί στο περιοδικό People της εφημερίδας Πρώτο Θέμα η Αγγελική Νικολούλη.

  
Η σχέση της με το γιο της είναι όμορφη και δημιουργική όπως την χαρακτηρίζει η ίδια. « Μου έχει δώσει να καταλάβω πως αναγνωρίζει τον αγώνα μου στο «Φως στο Τούνελ». Στις επαφές μας πάντα κάτι όμορφο και δημιουργικό μένει και στους δυο μας. Ζει στην Αμερική όμως και η απουσία του μου είναι ιδιαίτερα αισθητή. Νιώθω όμως γεμάτη και μόνο στη σκέψη ότι κυνηγάει το όνειρό του και αγωνίζεται για να πετύχει τους στόχους του».


Η Αγγελική Νικολούλη δηλώνει μονίμως ερωτευμένη. «Με τη ζωή όμως και τη δημιουργία. Και πιστέψτε με, ο έρωτας αυτός είναι πολύ δυνατός».

Πηγή: vipnews.gr
Categories: