Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Η Μαρία Νεφέλη κάνει έκκληση για βοήθεια

«Θέλω να ζήσω», ήταν η καλημέρα της Μαρίας Νεφέλης Δημητρίου στους φίλους της στο Facebook, μετά από την πρόσφατη επιδείνωση της κατάστασης της υγείας της. Έχοντας για σύμμαχό της την αγάπη για τη ζωή, η 27χρονη Μαρία Νεφέλη εξακολουθεί να δίνει μάχη με την σπάνια ασθένεια Neuro Behcet´s Dessease And Cancer, ελπίζοντας ότι μια μέρα θα σταματήσει να χρειάζεται μορφίνη για να έχει μια φυσιολογική ζωή.



Όπως δήλωσε στο elita.com.cy η μητέρα της, Κούλλα Μιχαήλ, η κατάσταση της υγείας της κόρης της επιδεινώθηκε τον τελευταίο καιρό, καθώς υποφέρει από μικροεγκεφαλικά επεισόδια. «Οι ιατροί προειδοποίησαν ότι εάν δεν νοσηλευτεί κάπου, ίσως πάθει μεγαλύτερο επεισόδιο και παραλύσει η μία της πλευρά. Ήδη η Μαρία άρχισε να μη νιώθει την αριστερή της πλευρά» προειδοποιεί η μητέρα της κάνοντας έκκληση για βοήθεια.


Συνοδοιπόρους στον αγώνα της για τη ζωή χρειάζεται όλους όσους μπορούν να προσφέρουν έστω κι ένα μικρό χρηματικό ποσό, καθώς η οικονομική κατάσταση της μητέρας της, δεν της επιτρέπει να στείλει την κόρη της σε κλινική στην Αμερική.

Η σπάνια ασθένεια Neuro Behcet´s Dessease And Cancer «χτύπησε» την Μαρία Νεφέλη όταν ήταν μόλις 13 χρονών. Από τότε, ζει με τη βοήθεια μορφίνης, με συχνές επισκέψεις σε ιατρούς και με πόνους στα κόκαλα και στο κεφάλι, που όπως μας είπε η μητέρα της συχνά προκαλούν παράλυση σε όλο της το σώμα. «Δυστυχώς ο Behcet την έχει “χτυπήσει” στο κεφάλι, κάτι που μας είπαν οι ιατροί ότι είναι το πρώτο περιστατικό παγκοσμίως- κι αυτό την καθηλώνει στο κρεβάτι».

Κι όμως, η Μαρία Νεφέλη κατάφερε να αποφοιτήσει από το γυμνάσιο με τους καλύτερους βαθμούς, να ανταπεξέλθει με μεγάλη επιτυχία ως μαθήτρια λυκείου, να σπουδάσει Ψυχολογία και να συνεχίσει τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στον τομέα της Κοινωνικής Ψυχολογίας. «Η Μαρία μου παρόλα τα προβλήματά της, ήταν πάντα καλή μαθήτρια. Αύριο την Τετάρτη μάλιστα, παίρνει το πτυχίο της στην Κοινωνική Ψυχολογία κι ας είχε παρακολουθήσει την όλη σπουδή από το σπίτι, μέσω διαδικτύου».

Η Μαρία Νεφέλη κατάφερε επίσης, περνώντας τον περισσότερο ελεύθερό της χρόνο στο σπίτι, να γράψει ένα βιβλίο, στο οποίο αφηγείται την προσωπική της μάχη με τη σπάνια νόσο. Κανείς όμως από τους δικούς της ανθρώπους δεν γνωρίζει περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς τους το κρατάει για έκπληξη.

Ωστόσο, μας έδωσε η ίδια μια γεύση μέσω Facebook, ποστάροντας ένα μικρό απόσπασμα: «Είμαι περήφανη για κάθε τραύμα του σώματος μου, για κάθε βαθύ ράψιμο, το οποίο αντί να δείξει σημάδι νίκης, δείχνει το αντίθετο. Σημάδια δηλητηρίου σώματος, που διακαώς με δηλητηριάζει το κάθε τέρας, μα πάλι νιώθω περήφανη. Αν με ρωτήσετε γιατί, δεν θα ξέρω την απάντηση. Ίσως η μοναδική μου απάντηση, να είναι, πως είμαι περήφανη για όλα αυτά, επειδή αυτή είναι όλη μου η ζωή, στην τελική. Έτσι, κάθε μου νέο σημάδι το φοράω ως παράσημο, απέναντι, σε όλα τα τέρατα του σώματος μου. Απέναντι όχι στην νίκη μου αλλά στην ήττα μου. Και πάλι είμαι περήφανη γι’ αυτό. Διότι για να σας γράφω τώρα, έστω και ηττημένη, σημαίνει είμαι ήδη κερδισμένη και ας χάσω».

Το βιβλίο προσφέρθηκε να επιμεληθεί και να εκδώσει, με δικά του έξοδα, ο Αδάμος Κατσαντώνης, ερευνητής, παραγωγός και παρουσιαστής λαογραφικών εκπομπών.

Όσοι επιθυμούν να βοηθήσουν την 27χρόνη, μπορούν να κάνουν την εισφορά τους -έστω και πολύ μικρή- στους παρακάτω λογαριασμούς:

1] Αριθμός Λογαριασμού στην Τράπεζα Κύπρου (κατάθεση μέσω ONE BANK, χωρίς καμία χρέωση): 0107 – 00 – 021363 – 00 [Για Κύπρο και για Ελλάδα αυτός ο λογαριασμός]

2] Για Τράπεζα Κύπρου πάλι αλλά μέσω κατάθεσης σε οποιασδήποτε άλλη τράπεζα: IBAN: CY65 0020 0107 0000 0000 0213 6300 – Swift number (code BIC) – BCYPCY2N [Για Κύπρο και για Ελλάδα αυτός ο λογαριασμός]

3] Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 – SWIFT NUMBER: HEBACY2N (Για Ελλάδα, για Κύπρο και το εξωτερικό)


Παρακολουθήστε την εκπομπή της Ελίτας Μιχαηλίδου στο ΡΙΚ, όπου ήταν καλεσμένη η μητέρα της Μαρίας:


Πηγή: trelostwnfm.com
Categories: