Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Κώστας Βουτσάς: “Χάρη στην Αλίκη και στην πρώην γυναίκα μου, τη Θεανώ, έκανα περιουσία”


Για τα παιδικά του χρόνια, αλλά και τα χρήματα που έβγαλε στη ζωή του μίλησε ο Κώστας Βουτσάς σε συνέντευξή του στο περιοδικό Λοιπόν και την δημοσιογράφο Κατερίνα Σταυρίδου.

Για τα παιδικά του χρόνια, αλλά και τα χρήματα που έβγαλε στη ζωή του μίλησε ο Κώστας Βουτσάς σε συνέντευξή του στο περιοδικό Λοιπόν και την δημοσιογράφο Κατερίνα Σταυρίδου. Περάσατε δύσκολα παιδικά χρόνια… «Πολύ, έχεις φάει στραγάλι με νερό; Εγώ έχω φάει, γι’ αυτό είμαι κι έτσι, δεν έχω το νου μου στην απόσταση, εσύ [...]
Περάσατε δύσκολα παιδικά χρόνια…

«Πολύ, έχεις φάει στραγάλι με νερό; Εγώ έχω φάει, γι’ αυτό είμαι κι έτσι, δεν έχω το νου μου στην απόσταση, εσύ είσαι εκεί κι εγώ εδώ».
Ως ηθοποιός καταφέρατε να βγάλετε αρκετά χρήματα, νιώσατε ποτέ ότι σας αλλοίωσαν;
«Όχι βέβαια, και για να σου πω την αλήθεια τώρα δεν έχω μία! Ό,τι περιουσία είχα την άφησα στις γυναίκες μου και τώρα ταλαιπωρούνται εκείνες με τα χαράτσια! Εγώ νοικιάζω ένα ρετιρέ με 700 ευρώ το μήνα και δεν έχω τίποτα. Ποτέ δεν αγάπησα τα χρήματα, ειλικρινά, μου έρχονταν πάντα, αλλά δεν ήμουν φιλοχρήματος. Να φανταστείς ότι τότε που έκανα τις ταινίες ο βασικός μισθός στο θέατρο ήταν 1.400 δρχ. το μήνα κι εγώ έπαιρνα μεροκάματο 6.000! Κι αυτό χάρη στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Εκείνη έπαιρνε 9.000 κι εγώ, ο Παπαμιχαήλ, η Καρέζη και 5-6 ακόμη ηθοποιοί παίρναμε τέτοια ποσά. Κι ευτυχώς είχα τη δεύτερη γυναίκα μου, τη Θεανώ, η οποία ήταν πολύ λογική, είχε σπουδάσει και Οικονομικά και μου έλεγε: “Κωστή, να πάρουμε ένα διαμέρισμα στο Καβούρι;”. “Πάρ’ το”, της έλεγα εγώ κι εκείνη το αγόραζε στο όνομά μου, όχι στο δικό της. Μετά στο Κολωνάκι, στο Λυκαβηττό, έτσι έκανα περιουσία. Δεν έχω κανένα παράπονο».
Κι έχετε διατηρήσει και καλές σχέσεις με τις πρώην συζύγους και συντρόφους σας…
«Με όλες τις γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή μου».
Πηγή: gr.omg.yahoo.com
Categories: