Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

«Δεν ήθελα να σκοτώσω τη Φαίη. Θόλωσα»

Τεράστιες ευθύνες επιρρίπτει ο κατηγορούμενος για τον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου της Φαίης Μπλάχα, Βαγγέλης Στεφανάκης, στην αδελφή της Φαίης Μαριαλένα, με την οποία είχε σεξουαλικές επαφές, κατά την απολογία του στο δικαστήριο. Παράλληλα, ο Στεφανάκης ζήτησε συγγνώμη από τον πατέρα του θύματος, τονίζοντας πως δεν ήθελε να πειράξει το θύμα. Ό,τι έγινε ήταν αποτέλεσμα του θολωμένου του μυαλού, υποστήριξε.


«Συγγνώμη ζητώ από τον πατέρα της Φαίης. Δεν το ήθελα» είπε κατά την απολογία του ο Βαγγέλης Στεφανάκης.

Ο κατηγορούμενος είπε πως γνώρισε το θύμα μέσω της αδελφή της, ενώ έριξε ευθύνες στη Μαριαλένα, λέγοντας πως ήταν μαζί του περισσότερο διαχυτική από ό,τι συνηθίζεται και πως έγινε πολύ πιεστική μαζί του και ότι κατηγορούσε την αδελφή της πως σχετίζεται με παντρεμένους. Ο Στεφανάκης υποστήριξε πως ήταν ερωτευμένος με τη Φαίη και ότι της πρότεινε να χωρίσουν.

«Γνώρισα τη Φαίη μέσω της Μαριαλένας η οποία δούλευε σε ένα μαγαζί στην υποδοχή. Είχαμε βγει για καφέ και μου γνώρισε τη Φαίη. Μου άρεσε και της άρεσα. Κάναμε σχέση. Μετά από ένα διάστημα η Μαριαλένα μου είπε να βγούμε, είχε χωρίσει και ήθελε να βγει. Πήγαμε σε ένα μαγαζί στη Νέα Μάκρη. Είχα διακρίνει μια διαχυτικότητα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε η Φαίη να πάει σε μια φίλη της... μείναμε οι δυο μας. Μου έλεγε κάτι περίεργα. Πάμε να φύγουμε και μου λέει "οδήγησε εσύ γιατί έχω πιει και είμαι χάλια". Παίρνω το αμάξι, τη πάω σπίτι και τότε είπε στη Φαίη "περίμενε λίγο να με πει πάνω ο Βαγγέλης γιατί είμαι χάλια". Την ανέβασα πάνω, έπεσε πάνω μου, με φίλησε, ήμουν κι εγώ λίγο μεθυσμένος. Την άλλη μέρα της λέω "μη με εκθέσεις", μου λέει "χαλάρωσε, έλα να βγούμε να τα πούμε". Βρεθήκαμε. Της είπα ότι είμαι καλά με τη Φαίη και να μη με εκθέσει. Μετά, όμως, άρχισαν τα προβλήματα. Η Μαριαλένα μου έλεγε συνεχώς για τη Φαίη ότι πάει με παντρεμένους. Είπα στη Φαίη να χωρίσουμε και της είπα "δεν κάνω για σένα είμαι μ@@@@κας. Της είπα ότι "μου την έπεσε η αδελφή σου κι εγώ ενέδωσα". Η Φαίη φώναζε. Ήμουν ερωτευμένος μαζί της» υποστήριξε ο Βαγγέλης Στεφανάκης.

Στη συνέχεια, υποστήριξε πως αφότου επανασυνδέθηκε με τη Φαίη, ζούσε ένα μαρτύριο, ενώ παραδέχθηκε πως είχε βρεθεί πάνω από μία φορά με την αδελφή της. Την ίδια ώρα, συνεχίζει να επιρρίπτει ευθύνες στη Μαριαλένα λέγοντας πως του κατηγορούσε συνεχώς το θύμα και πως δημιουργούσε ίντριγκες.

«Μετά από μια εβδομάδα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να μιλήσουμε. Μου είπε ότι με θέλει και οι θέλει να τα ξαναβρούμε. Κι εγώ το ίδιο ήθελα. Τα βρήκαμε. Από τη στιγμή της επανασύνδεσης άρχισε το μαρτύριό μου. Με τη Μαριαλένα είχαν στο μεταξύ υπάρξει και άλλες περιπτύξεις. Ήταν η εβδομάδα που είχα χωρίσει με τη Φαίη. Η Μαριαλένα μου λεγε για τη Φαίη ότι με κοροϊδεύει, ότι πάει με παντρεμένους. Συνέχιζε τις ίντριγκες, ήθελε να μας χωρίσει. Ήρθε και μου είπε το μοιραίο βράδυ να πάμε σε ένα πάρτι στη Λούτσα. Της είπα "πάρε τις φίλες σου και το Σαρέλ και να πάτε να τραβηχτείτε!" Τότε άρχισε να μου λέει "Κάτσε με τη Φαίη που σε κάνει ρεζίλι, που γ.....με παντρεμένους"» υποστήριξε ο κατηγορούμενος.

Ο Στεφανάκης επανέλαβε κατά την απολογία του στο δικαστήριο πως το μοιραίο βράδυ αρχικά η Φαίη τον προκάλεσε χαστουκίζοντάς τον επειδή έμαθε πως αυτός είχε σεξουαλικές σχέσεις με την αδελφή της, ενώ όταν συνειδητοποίησε τη ζημιά που είχε προκαλέσει στο θύμα πανικοβλήθηκε και ζήτησε βοήθεια για να τη μεταφέρει στο νοσοκομείο. Παράλληλα, συνέχισε να επιρρίπτει ευθύνες στη Μαριαλένα για τη στάση της η οποία σύμφωνα με τα λεγόμενά του, μέχρι τελευταία στιγμή κι ενόσω η Φαίη έδινε μάχη για τη ζωή της στο νοσοκομείο υποστήριζε πως εκείνη συνέχιζε να τον παρακινεί να μη μιλήσει για τη σχέση τους.

«Με πήρε τηλέφωνο η Φαίη και της είπα "άστο να το ξαναδούμε, να μείνουμε φίλοι". Εκείνη άρχισε τότε τα τηλέφωνα και μου λέει "κ@@@χιδο είσαι με την κ@@@λα την αδελφή μου και μου λες ψέματα". Μου ζήτησε να βρεθούμε. Πήγα . Η κοπέλα ούρλιαζε,  ήταν τρελαμένη, μου έριξε δυο χαστούκια . Μου λέει "Κοίτα να δεις, μου τα είπε όλα η αδελφή μου, έχεις πάει μαζί της πάνω από 10 φορές". Θόλωσα δεν έβλεπα μπροστά μου. Θυμάμαι ότι της έριξα δυο χαστούκια και μπορεί και δυο μπουνιές, δεν τη, κλώτσησα, δεν θυμάμαι τίποτα άλλο. Όταν κατάλαβα τι έκανα, με έπιασε η ψυχή μου, έβαλα τα κλάματα. Πήγα στον Σαρέλ, του είπα τι έγινε στον δρόμο προς το νοσοκομείο. Του έλεγα να τα περνάει όλα με κόκκινο. Ρώτησα μια γιατρό τι έχει η Φαίη. Μου είπε ότι δεν  μπορεί να μου πει, ότι θα το έλεγε σε συγγενή. Τι να έκανα; Να έπαιρνα τον πατέρα της Φαίης; Τι να του πω; ότι χτύπησα την κόρη του; Πήρα τη Μαριαλένα, της είπα "έλα". Ήρθε στην Εθνική Άμυνα για να πάμε στον Ερυθρό Σταυρό. Της είπα "τελικά, τα κατάφερες να μας χωρίσεις". Εκείνη μου είπε "μη με προδώσεις, εγώ θα είμαι δίπλα σου, θα μιλήσω στον πατέρα μου". Μου είπε "μην ανησυχείς, δεν  χρειάζεται να πεις τι έγινε μεταξύ μας". Πήγαινα κατά διαστήματα στο νοσοκομείο να δω τι κάνει. ξαφνικά έμαθα από την τηλεόραση ότι βγήκα ένταλμα για μένα. Είπα στη Μαριαλένα να πει την αλήθεια γιατί "θα ανοίξει τα μάτια της η Φαίη και θα γίνει της π@@@ας". Εκείνη μου είπε "κάτσε να δούμε αν θα τα καταφέρει!"» είπε ο Στεφανάκης. 

Τέλος, ο κατηγορούμενος για τον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου της άτυχης Φαίη απάντησε σε όσα του καταλογίζουν για οξύθυμο χαρακτήρα και χρήση αναβολικών, τονίζοντας πως μέχρι εκείνο το μοιραίο βράδυ ήταν η πρώτη φορά που άγγιξε τη Φαίη. 

«Δεν είχα ξανακουμπήσει τη Φαίη. Όλα αυτά που ακούω εγώ δεν τα γνωρίζω. Το μόνο περιστατικό είναι αυτό στη Νέα Μάκρη όπου πέρασε ένας τύπος και της έπιασε τον κ@@@. Τότε κι εγώ τσακώθηκα μαζί του. Τι να έλεγα; Μπράβο; Δεν παίρνω ναρκωτικά, ούτε αλκοόλ. Έπαιρνα νόμιμα σκευάσματα, όχι αναβολικά» είπε ο Βαγγέλης Στεφανάκης.

Πηγή: zougla.gr
Categories: