Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Υπόθεση Βαγγέλη Γιακουμάκη: 50χρονος ύποπτος εξηγεί γιατί το έσκασε

Εξηγήσεις κλήθηκε να δώσει ο 50χρονος άνδρας που φέρεται να εμπλέκεται με τα υβριστικά σχόλια που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο όταν ανακαλύφθηκε η σορός του άτυχου Βαγγέλη Γιακουμάκη.


Μιλώντας στο STAR, o 50χρονος άνδρας εξήγησε πως έχει μετανιώσει για την πράξη του να το σκάσει από το παράθυρο όταν η αστυνομία πήγε στο σπίτι του, αφότου εντοπίστηκαν ηλεκτρονικά τα ίχνη του.

"Το έχω μετανιώσει. Θεωρώ τον Βαγγελάκι δικό μου παιδί", είπε ο 50χρονος και δήλωσε: "ήξερα ότι η αστυνομία έψαχνε για αυτούς που έγραψαν τα υβριστικά σχόλια. Σε μια προσωπική ανάρτηση έκανα ένα σχόλιο, λέγοντας “Καλό ψόφο” σε αυτούς που έγραφαν για τα άσχημα λόγια για τον Βαγγέλη". Όπως εξήγησε, "ήθελα να ξεχωρίσω με το σχόλιο μου και να γίνω μια γέφυρα για την κατάσταση γι' αυτό έγραψα το σχόλιό μου".

Ακόμη, ανέφερε: "το έσκασα όταν ήρθε η αστυνομία, γιατί χτύπησαν την πόρτα και μου είπαν πως ήθελαν να μου δώσουν ένα χαρτί. Τους είπα να το ρίξουν κάτω από την πόρτα, δεν το έκαναν και προτίμησα να διαφύγω από το παράθυρο". 


news.gr
Categories: