Με το iOS 6 η Apple παρουσίασε μια εντελώς νέα εφαρμογή για το iPad, το Ρολόι, που μπορεί να ευχαρίστησε αρκετούς χρήστες αλλά φαίνεται ότι έχει δυσαρεστήσει την Ελβετική Ομοσπονδία Σιδηροδρόμων (SBB) καθώς το εικονίδιο της εφαρμογής είναι ίδιο με τον σχεδιασμό του ρολογιού που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τοπική εφημερίδα η SBB προσπαθεί να επικοινωνήσει με την Apple που δεν έχει λάβει την απαραίτητη άδεια για να χρησιμοποιήσει αυτόν τον σχεδιασμό, του οποίου τα δικαιώματα πλέον διαχειρίζεται η κατασκευάστρια ρολογιών Mondaine.
Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους και φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Apple έχει αντιγράψει τον σχεδιασμό του ρολογιού και πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της.
Πηγή: 24h.gr



