Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Νεκρός δικυκλιστής της ομάδας «Ζ» μετά από σύγκρουση στη Θεσσαλονίκη


Τραγικό θάνατο βρήκε πριν από λίγο στη Θεσσαλονίκη, ένας 26χρονος αστυνομικός, δικυκλιστής της ομάδας «Ζ».
Νεκρός δικυκλιστής της ομάδας «Ζ» μετά από σύγκρουση στη Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο νεαρός αστυνομικός βρισκόταν σε υπηρεσία και κινούμενος στην οδό Κωνσταντινουπόλεως, κοντά στα ΚΤΕΛ, στην περιοχή του Δενδροποτάμουσυγκρούστηκε όπως αναφέρει το thestival.gr, κάτω από αδιευκρίνιστες, μέχρι στιγμής, συνθήκες, με όχημα και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Πηγή: tsantiri.gr
Categories: