«Ο σωματοφύλακας… Νούμερο 2» φαίνεται πως είναι ο τίτλος της νέας ταινίας, η οποία αναμένεται να γυριστεί στη Βουλή των Ελλήνων.
Η συγκεκριμένη Ακαδημία, με μια επιστολή της σε όλους τους βουλευτές, τους ανακοινώνει ότι «όπως καλύτερα από εμάς γνωρίζετε, δεν θα έχετε πλέον συνοδούς ασφαλείας και γι’ αυτό η Σχολή μας έχει τη δυνατότητα να σας παρέχει εκπαιδευμένους σωματοφύλακες ή να εκπαιδεύσει άτομα προσωπικής επιλογής στο V.I.P. Protection, άτομα τα οποία θα φέρουν το όπλο ή τα όπλα που θα κατέχετε νόμιμα. Παράλληλα, αυτά τα άτομα θα ασκούν και χρέη προσωπικού οδηγού ασφαλείας και της οικογένειά σας. Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιούνται στη χώρα μας από Ισραηλινούς εκπαιδευτές…».
Πού ήσουνα μωρό μου εσύ, είχα πάει λαϊκή…
Πηγή: zougla.gr



