Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Πληρώνεται για να δοκιμάζει… δονητές!


Είτε το πιστεύετε είτε όχι κάπου στη Μεγάλη Βρετανία μια νεαρή κοπέλα εργάζεται σαν «δοκιμαστής σεξουαλικών αντικειμένων» και πιο συγκεκριμένα δονητών! Ο λόγος για την Nat Garvey, η οποία λαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ ετήσιο μισθό 35.000 ευρώ. 

perierga.gr - Πληρώνεται αδρά για να δοκιμάζει... δονητές!

Η νεαρή δουλεύει στο σπίτι της, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα ανδρών και γυναικών (πώς αλλιώς, άλλωστε!), δοκιμάζοντας κυρίως δονητές καθώς και άλλα ερωτικά βοηθήματα, τα οποία στη συνέχεια η εταιρεία για την οποία εργάζεται τα πουλάει μέσω Ίντερνετ.


Σε «πιπεράτη» συνέντευξη στη βρετανική εφημερίδα «Sun», η Νat αποκαλύπτει ότι έχει δοκιμάσει περισσότερα από 1.000 σεξουαλικά παιχνίδια σε δύο χρόνια και γι’ αυτό έχει λάβει περίπου 70.000 ευρώ σε δύο χρόνια!!! «Η δουλειά μου είναι ευχάριστη, διαφορετική και καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες μου», εξηγεί η κοπέλα (όχι μόνο τις οικονομικές, φαντάζομαι!) και συμπληρώνει:» Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο»! Αυτό δα έλειπε! «Όπως κάθε γυναίκα, έτσι κι εγώ έχω ανάγκες. Χάρη στη δουλειά μου, κάνω κάτι που έτσι κι αλλιώς θα έκανα, αλλά πληρώνομαι κιόλας, ενώ παίρνω και τσάμπα δονητές…

…Το μόνο που έχω να κάνω είναι να δοκιμάσω ένα νέο προϊόν, να το βαθμολογήσω και να γράψω μια αναφορά με τα σχόλιά μου… Είναι παιχνιδάκι, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Όλες οι φίλες μου θεωρούν ότι έχω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο. Και μην με περάσετε για σεξομανή!


Categories: