Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Κωδικοποιημένο S.O.S εξέπεμψε ο συγκυβερνήτης του Μπόινγκ αλλά οι αρχές στη Μαλαισία δεν το κατάλαβαν

Ποιο κρυφό μήνυμα έκρυβαν τα τελευταία λόγια του έμπειρου πιλότου προς τον πύργο ελέγχου

aeroplano


Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας ή αεροπειρατείας φαίνεται πως κερδίζει συνεχώς έδαφος για το τι συνέβη στο Μαλαισιανό Μπόινγκ που η τύχη του αγνοείται εδώ και εννέα μέρες καθώς όλα τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι το αεροσκάφος άλλαξε σκόπιμα κατεύθυνση, κάποιος από το πιλοτήριο έκλεισε όλα τα συστήματα επικοινωνίας και τώρα νέα δεδομένα αποκαλύπτουν πως όποιος είχε τον έλεγχο του Μποινγκ το πιλοτάριζε σε πολύ χαμηλό υψόμετρο για να αποφύγει την επαφή με τα ραντάρ.


Οι ειδικοί ερευνητές στην Μαλαισία όπως δημοσιεύει σήμερα ο τοπικός τύπος εξετάζουν τώρα αν τα τελευταία λόγια του συγκυβερνήτη προς τον πύργο ελέγχου δεν ήταν ένα τυπικό μήνυμα αλλά μια συνθηματική πρόταση για να τους γνωστοποιήσει πως το αεροσκάφος βρισκόταν υπό τον έλεγχο αγνώστων και κινδύνευε η ζωή όλων των επιβατών.

Ο Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, με ήρεμη φωνή όταν ο υπάλληλος του πύργου ελέγχου τον ενημέρωσε για την πορεία του αεροσκάφους απάντησε « Εντάξει, Καληνύχτα». Αυτή ήταν η τελευταία επικοινωνία, λίγα λεπτά αργότερα, τα συστήματα επικοινωνίας έκλεισαν και το αεροσκάφος «εξαφανίστηκε» από τα ραντάρ.

Το κρίσιμο σημείο, είναι πως η απάντηση που έδωσε ο 27 συγκυβερνήτης δεν είναι η ενδεδειγμένη και σύμφωνη με την γλώσσα των πιλότων.

Τώρα οι υπεύθυνοι που προσπαθούν να ξεδιαλύνουν το μυστήριο ερευνούν αν ο συγκυβερνήτης με αυτό του το «ατόπημα» προσπαθούσε να στείλει ένα μυστικό σήμα S.O.S στις αρχές γνωστοποιώντας τους με την ασυνήθη επιλογή των λέξεων του στο τελευταίο του μήνυμα, πως κάτι παράξενο συνέβαινε στο αεροσκάφος.

Το ενδεχόμενο της αεροπειρατείας τροφοδοτεί άλλωστε και η πληροφορία πως μετά το κλείσιμο των διακοπτών επικοινωνίας μέσα από το κόκπτιτ, το αεροσκάφος στη συνέχεια βούτηξε από τα 35.000 πόδια σε ύψος μόλις 5.000 ποδών και συνέχισε το ταξίδι του πετώντας πολύ κοντά στο έδαφος για ώρες αλλά και ανάμεσα σε ορεινά περάσματα προκειμένου να μην γίνει αντιληπτό από τα ραντάρ της πολιτικής αεροπορίας αλλά και των ενόπλων δυνάμεων.

Σύμφωνα πάντως με ειδικούς αναλυτές που μίλησαν στο CNN, το να πετάξει κανείς ένα αεροσκάφος τέτοιου μεγέθους όπως το Boeing 777 σε χαμηλό υψόμετρο για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο, ενώ, ακόμη και αν τα καταφέρει, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα αποφύγει την ακτίνα των ραντάρ.

Πηγή: inewsgr.com
Categories: