Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Τα λόγια των γονιών του Βαγγέλη Γιακουμάκη…

Κηδεία και μνημόσυνο μαζί για το Βαγγέλη Γιακουμάκη σήμερα στο Σελλί, ο οποίος, μετά από 1,5 μήνα που κείτονταν νεκρός, έρμαιο στις καιρικές συνθήκες και τα διερχόμενα ζώα, θα ταφεί σήμερα στο Σελλί, χωριό καταγωγής του. Είναι, άλλωστε, ο τόπος που ο Βαγγέλης αγαπούσε περισσότερο από κάθε άλλο, ο τόπος για τον οποίο εργαζόταν εθελοντικά τα καλοκαίρια, βοηθώντας στις εκδηλώσεις του πολιτιστικού συλλόγου.


Εκεί, στο Σελλί, οι τραγικοί γονείς λύγισαν με το που αντίκρισαν τη σορό του παιδιού τους. Η μητέρα του σπάραξε: «Παιδί μου, άγγελέ μου, σπλάχνο μου. Για ποιο ταξίδι κίνησες», έλεγε με λυγμούς. «Γιε μου, παλικάρι μου, πάει το παιδί μου», φώναζε ο πατέρας του, ενώ η αδελφή του αγκάλιασε το φέρετρο του αδερφού της ψελλίζοντας: «αδελφούλη μου».


Εν τω μεταξύ, στους Αρμένους, το χωριό όπου διαμένει η οικογένεια Γιακουμάκη, όλα είναι κλειστά, συμμετέχοντας στην ημέρα πένθους, που κήρυξε η τοπική κοινότητα Αρμένων. Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Ύστερα από την τραγική κατάληξη που είχε η εξαφάνιση του συγχωριανού μας σπουδαστή Βαγγέλη Γιακουμάκη, που σπούδαζε στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων και βρέθηκε νεκρός την 15/03/2015 στα Ιωάννινα, το τοπικό συμβούλιο της κοινότητας Αρμένων συνήλθε εκτάκτως σε συνεδρίαση στις 15/3/2015, στις 15:00 και με απέραντη θλίψη και οδύνη γνωμοδοτεί ομόφωνα η ημέρα που θα γίνει η εξόδιος ακολουθία, θα κηρυχθεί ημέρα πένθους για την τοπική κοινότητα Αρμένων και θα παραμείνουν κλειστές όλες οι δημόσιες υπηρεσίες που λειτουργούν στην κοινότητα και συγκεκριμένα: -Δημοτικό Σχολείο Αρμένων -Νηπιαγωγείο Αρμένων -Παιδικός Σταθμός Αρμένων -Κοινοτικό Γραφείο Αρμένων -Περιφ. Ιατρείο Αρμένων».

karfitsa.gr
Categories: