Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

«Αυτός τον σκότωσε». Συγκλονιστική μαρτυρία για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη [video]

Ποια είναι η συγκλονιστική μαρτυρία για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη; Διαβάστε τι αποκάλυψε συμφοιτητής του.


Ένας από τους συμφοιτητές του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη, ο 19χρονος Παναγιώτης Καραγκούνης «σπάει» για πρώτη φορά τη σιωπή του και αποκαλύπτει όλα όσα έγιναν την ημέρα της εξαφάνισης.

«Τον είδα που ήρθε και με ρώτησε πώς πήγα με τους βαθμούς. Μου είπε μόνο ότι είχε χαμηλότερους βαθμούς σχετικά με πέρυσι. Αυτό έγινε μεταξύ 12:00 – 13:00. Τον έψαξα γιατί είχαμε κανονίσει και με τα άλλα παιδιά για καφέ. Κοιμηθήκαμε το μεσημέρι, όπως κάνουμε συνέχεια, ξυπνήσαμε κατά τις 6, συναντήθηκα εγώ με τα άλλα παιδιά, τον περιμέναμε και δεν ήρθε. Τον πήραμε τηλέφωνο, δεν το σήκωνε και κατεβήκαμε στο δωμάτιό του. Εκεί είδαμε ότι είχε αφήσει τα πράγματά του και είπαμε ότι θα έχει πάει καμιά βόλτα -κάθε μεσημέρι πήγαινε μια βόλτα γύρω-γύρω από τη σχολή. Ήταν συνηθισμένο, αλλά δεν άφηνε τα πράγματά του. Όταν νύχτωσε είπαμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Συνήθως έβγαινε με δύο άλλα παιδιά που έκανε πιο πολύ παρέα και είδα ότι δεν τους είχε ειδοποιήσει. Όλα τα παιδιά βγήκαμε να τον ψάξουμε. Χωριστήκαμε σε ομάδες και ξεκινήσαμε να ψάχνουμε», λέει στην εκπομπή «Μία» για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη ο συμφοιτητής του.

Ο 19χρονος Παναγιώτης Καραγκούνης για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη συνεχίζει: «Με έχουν βάλει σε κάτι φωτογραφίες ότι εγώ είμαι αυτός που έκανε κακό στον Βαγγέλη, αλλά εγώ δεν έχω καμία σχέση. Φίλοι ήμασταν, δύο μήνες ήταν που είχαμε γνωριστεί. Είχαμε πάει σινεμά ένα βράδυ, βγάλαμε δυο φωτογραφίες, τις βρήκαν και λένε ότι αυτοί είναι οι φονιάδες, αυτοί τον σκότωσαν. Θέλω να πάω στο χωριό μου και σκέφτομαι να πάω γιατί θα με βλέπει ο καθένας και θα λέει «Να, αυτός τον σκότωσε»!».

Δείτε τα βίντεο για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη:





Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε LIKE στη σελίδα του FB για περισσότερη ενημέρωση! 

fimes.gr
Categories: