Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Το ημερολόγιο της 22χρονης Μαρίας: «Ονειρεύομαι πως σκοτώνω όλους αυτούς που με βασανίζουν»

«Δεν αντέχω άλλο. Σήμερα πάλι αυτές με κάνανε ρεζίλι… Γιατί;… Με φωνάζουν καλόγρια και με κοροϊδεύουν για τα φουντωτά μαλλιά μου...» γράφει -μεταξύ άλλων- η νεαρή κοπέλα 


Το καθημερινό της μαρτύριο αποτύπωνε με κάθε λεπτομέρεια σε ημερολόγιο που κρατούσε η 22χρονη φοιτήτρια που μαχαίρωσε συμμαθήτριές της στη σχολή του ΟΑΕΔ επειδή την κορόιδευαν, όπως η ίδια ισχυρίστηκε στον Εισαγγελέα. 

«Ήθελα να τις τραυματίσω και όχι να τις σκοτώσω, να βάλω φρένο ήταν ο μόνος τρόπος σε όλα αυτά που περνούσα μαρτυρικά και υπομονετικά κάθε μέρα στη Σχολή», είπε συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της απολογίας της στον Εισαγγελέα ξεσπώντας σε κλάματα καθώς περιέγραφε τα φρικτά βασανιστήρια και το bullying που δεχόταν από τις συμμαθήτριές της. 

Σε άλλα σημεία του ημερολογίου της που δημοσιεύει το protothema.gr, το κορίτσι συγκλονίζει με τον τρόπο που αποτυπώνει συναισθήματα, σκέψεις και προετοιμάζει την αντεπίθεσή της…

«Μπορώ ως αδύναμος άνθρωπος να σταθώ στα πόδια μου και να τις αντιμετωπίζω», γράφει σε κάποιο σημείο για να περιγράψει λίγο παρακάτω ένα περιστατικό βίας που εκείνη έζησε: «Μία ημέρα Θεέ μου δε θα αντέξω άλλο… Ήδη δεν αντέχω άλλο. Σήμερα πάλι αυτές με κάνανε ρεζίλι… Γιατί;… Με φωνάζουν καλόγρια και με κοροϊδεύουν για τα φουντωτά μαλλιά μου. Με σπρώχνουν συνέχεια για να βλέπουν στον πίνακα. Καταλαβαίνω ότι το κάνουν γιατί θέλουν να με πειράζουν συνέχεια αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί, αφού δεν τις έχω πειράξει, γιατί μου το κάνουν αυτό… Ονειρεύομαι ώρες ώρες πως σκοτώνω όλους αυτούς που με βασανίζουν και βασανίζουν αδύναμους ανθρώπους. Εγώ θα βρω δύναμη και από αδύναμος άνθρωπος θα σταθώ στα πόδια μου και θα της αντιμετωπίσω», γράφει η 22χρονη ενώ σε άλλο σημείο «προειδοποιεί» πως η κατάσταση έτσι όπως διαμορφωθεί εις βάρος της την έχει φέρει σε οριακά σημεία, είναι μία ημέρα ακόμη μαρτυρίου και εκείνη γράφει στο ημερολόγιό της: «Σήμερα τα παιδιά μου έσπασαν τα γυαλιά. Πήραμε βαθμούς είμαι καλή, το ξέρω ότι είμαι καλή γιατί έχω έρθει στη Σχολή για να πάρω το πτυχίο μου και να κάνω περήφανους τους γονείς μου. Φυσικά αυτές και πάλι με βρίζουνε, λένε πως δεν αξίζω τίποτα. Δεν θέλω να τις σκοτώσω, θέλω απλά να τις τραυματίσω. Μπορεί να ακούγομαι υπερβολική δολοφόνος αλλά εσείς είστε νοητικά καθυστερημένοι που βρίζετε αδύναμους ανθρώπους», έγραψε λίγο πριν την ημέρα επίθεσης της ίδιας στις συμμαθήτριές της και ενώ είχε προετοιμαστεί για την επίθεση αυτή, αφού είχε προμηθευτεί δύο κουζινομάχαιρα από το σπίτι της. Τελικά συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης και οδηγήθηκε την Παρασκευή στον Εισαγγελέα από όπου τελικά αφέθηκε ελεύθερη. 

«Η εντολέας μου αφέθηκε ελεύθερη θα την αναλάβει ψυχολόγος-ψυχίατρος που θα διαγνώσουν τη ψυχική κατάσταση της και να σημειώσω ότι ορίστηκε τακτική δικάσιμος την 6η Ιουνίου», λέει η δικηγόρος της κοπέλας Γιάννα Παναγοπούλου μιλώντας στο protothema.gr. 

Η συνήγορος υπεράσπισης της 22χρονης θα σημειώσει πως η εντολέας της είναι μία τραγική φιγούρα και τρανή απόδειξη της φρικτής πραγματικότητα του bullying στα σχολεία. 

Όπως λέει μάλιστα μετά την αποκάλυψη της φρικτής πραγματικότητας που βίωνε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης άνοιξε ένας νέος κύκλος αποκαλύψεων ανάλογων περιστατικών παιδιών που υφίστανται κακοποίηση από συμμαθητές τους στο σχολείο. 

«Η υπόθεση του Βαγγέλη μας τάραξε όλους. Τα κορίτσι αυτό θα πω πως ευτυχώς ως θύμα δεν είχε τραγική κατάληξη να δώσει τέλος στη ζωή του, ευτυχώς ζει όμως δυστυχώς κατέληξε μετά από αυτό το περιστατικό στο ψυχίατρο. Φανταστείτε πόσο φρικτό είναι αυτό. Ένα κορίτσι καλό, υπάκουο, σεμνό, πολύ καλή μαθήτρια που τελικά μέσα από αυτές τις βιωματικές σκληρές συνθήκες που περιέγραψε έφτασε στο σημείο να επιτεθεί για να καταφέρει να σωθεί, επειδή δεν άντεχε άλλο. Οι φρικτές αυτές συνθήκες τελικά την οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση», θα πει η συνήγορος υπεράσπισης της 22χρονης κοπέλας προσθέτοντας τέλος ότι ανάλογο περιστατικό είχε σημειωθεί πέρσι όταν κατά το πρώτο έτος στη Σχολή η 22χρονη είχε μαλώσει για τους ίδιους λόγους με τις ίδιες ακριβώς κοπέλες που «πρωταγωνίστησαν» στο περιστατικό που έλαβε χώρα στη Σχολή το απόγευμα της Πέμπτης.


tosymvan.gr
Categories: