Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Το ξέσπασμα της Θώδη: «Είχαν σκοπό να με εξοντώσουν. Δεν θα ανεχτώ κανέναν κανιβαλισμό»


Το παράπονό της για τα μέσα ενημέρωσης εξέφρασε η Έφη Θώδη σε συνέντευξή της στην εφημερίδα News.  
«Είχα άγνοια για το τι γινότανε πίσω από την πλάτη μου. Πέρασα πολλά εξαιτίας κάποιων ανθρώπων. Είχαν σκοπό να με εξοντώσουν. Κάποια στιγμή δεν μπόρεσα να τα αντιμετωπίσω και να τα διαχειριστώ. Και εκεί ήρθε η έκρηξη! Δεν άντεξα! Λύγισα!» τόνισε η τραγουδίστρια.

Τι απαντά η Έφη Θώδη σε όσους λένε πως έχει τελειώσει πλέον με το τραγούδι και πως δεν έχει φωνή; «Πολλοί πίστευαν ότι τελείωσα! Αλλά εγώ το τραγούδι δεν το άφησα ποτέ. Απλώς για 2-3 χρόνια δεν ασχολούμουν τόσο. Έκανα κάποιες εμφανίσεις στο εξωτερικό που είχαν μεγάλη επιτυχία και στην Ελλάδα φυσικά, αλλά πολύ επιλεκτικά.»
«Αποφάσισα να επιστρέψω με πείσμα! Είπα: «την φωνή την έχω, δεν  μου την πήρε κανείς, θα βγω να τραγουδήσω και θα προχωρήσω μπροστά.» Σκέφτηκα ποια τραγούδια μπορώ  να πω, επέλεξα τα καλύτερα και έτσι ήρθε το νέο μου CD.»
Η Έφη Θώδη έχει όμως και ένα ακόμα παράπονο. Τα χρόνια αυτά κανείς από όσους είχε συνεργαστεί έως τώρα δεν χτύπησε την πόρτα της να δει τι κάνει. «Αυτά τα δύσκολα χρόνια κανείς δεν με πλησίασε για να συνεργαστούμε. Μόνο ο Γιάννης Φλωρινιώτης με τον οποίο συνεργαστήκαμε στην καινούργια μου δουλειά με το ντουέτο «Η βλάχα και ο πόντιος».
Η Έφη Θώδη τέλος δηλώνει πως: «Δεν ξανακάνω το χατίρι σε κανέναν να του κάνω εκπομπή, να του γεμίσω το πρόγραμμα, να τους λυπηθώ- γιατί τους λυπόμουν γι αυτό τους έκανα όλα αυτά τα γυρίσματα! Έρχονταν όλοι και με παρακαλούσαν. Μου έλεγαν: «Σας παρακαλούμε κυρία Θώδη θα χάσουμε την δουλειά  μας» και εγώ τους έκανα τα χατίρια! Αλλά τώρα τελείωσαν όλα αυτά. Δεν λυπάμαι κανέναν. Όποιος θέλει να με καλέσει θα πάω για να πω τα τραγούδια μου και να μιλήσω για την δουλειά μου. Για τίποτε άλλο! Δεν θα ανεχτώ τον κανιβαλισμό εις βάρος μου. Από εδώ και πέρα θα μιλάω μόνο με την φωνή μου, θα τραγουδάω και θα δίνω χαρά στον κόσμο.»
Πηγή: markos.tv
Categories: