Προτάσεις για αυξήσεις έως και 20% στα τιμολόγια της ΔΕΗ, από το 2013, δέχεται η ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος, οι αυξήσεις που προτείνονται, αναμένεται να ξεπεράσουν ακόμη και το 20% σε ορισμένες περιπτώσεις, ενώ η τελική επιβάρυνση στην τσέπη του καταναλωτή, θα κινηθεί στο 10%, τουλάχιστον σε πρώτη φάση.
Η κυβέρνηση έχει αποφασίσει, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, να καταργήσει τις ρυθμιζόμενες τιμές ηλεκτρικής ενέργειας για όλες τις κατηγορίες, εκτός από τις ευπαθείς ομάδες των καταναλωτών, μέχρι τον Ιούνιο του 2013. Έτσι μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2013 τα τιμολόγια χαμηλής τάσης θα πρέπει να αντανακλούν πλήρως το κόστος παραγωγής του ρεύματος, γεγονός που θα επιφέρει και νέες αυξήσεις!
Η ΔΕΗ προχωρά σε 30.000 διακοπές ρεύματος μηνιαίως λόγω μη εξόφλησης
Ανά μήνα πραγματοποιούνται περίπου 30.000 διακοπές ρεύματος, λόγω χρέους, όπως προκύπτει από έγγραφο του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΗ Αρθούρου Ζερβού που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
Το έγγραφο διαβιβάστηκε προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ, Βασίλη Οικονόμου, σχετικής με την αυστηρότητα με την οποία η ΔΕΗ διακόπτει την παροχή ρεύματος στην περιοχή του Θριάσιου Πεδίου, σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.
Η απάντηση του κ. Ζερβού είναι αποκαλυπτική καθώς γνωστοποιεί ότι «στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας στην οποία εντάσσεται και το Θριάσιο Πεδίο, οι διακοπές που πραγματοποιούνται στο σύνολο των οικιακών και εμπορικών πελατών δεν ξεπερνούν μηνιαίως τις 280 περιπτώσεις, όταν πανελλαδικά πραγματοποιούνται ανά μήνα περί τις 30.000 διακοπές ρεύματος λόγω χρέους».
Ο κ. Ζερβός σημειώνει ωστόσο ότι, παρά την τρέχουσα δυσμενή οικονομική συγκυρία, η συντριπτική πλειονότητα των πελατών της ΔΕΗ είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους. Τα όποια προβλήματα, λέει ο διευθύνων σύμβουλος, δημιουργούνται «ως προς τα θέματα εξόφλησης λογαριασμών και διακοπών ρεύματος λόγω χρέους, προέρχονται από τη μειονότητα πελατών της επιχείρησης, οι οποίοι είναι ασυνεπείς στις υποχρεώσεις τους και απαιτούν διακριτή μεταχείριση έναντι των υπόλοιπων πελατών, ζητώντας κατ΄ επανάληψη μακροχρόνιους διακανονισμούς τους οποίους όμως κατά κανόνα δεν τηρούν».
Πηγή: networkedblogs.com