Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

«Προφητικό» το τελευταίο μήνυμα της 25χρονης αεροσυνοδού

Ανατριχίλα προκαλούν τα προφητικά λόγια της Μόνικας Κωνσταντινίδου, δυο μόλις μέρες, πριν πέσει νεκρή από τα χέρια του 20χρονου συντρόφου της Θάνου Σχοινά, ο οποίος και τη ζήλευε παθολογικά.

«Προφητικό» το τελευταίο μήνυμα της 25χρονης αεροσυνοδού

Η άτυχη αεροσυνοδός από τη Θεσσαλονίκη είχε στείλει ένα μήνυμα στις 8 Αυγούστου στον πατέρα του 20χρονου σπουδαστή της Σχολής Εμπορικού Ναυτικού. Του έλεγε χαρακτηριστικά: "Παρακαλώ, κάντε κάτι με το γιο σας. Δεν με αφήνει σε ησυχία. Όπου κι αν πάω, είναι πίσω μου. Σας παρακαλώ μαζέψτε τον. Φοβάμαι!"


Δυο μέρες μετά, η άτυχη κοπέλα βρέθηκε νεκρή, πεταμένη σε ρυάκι της Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης,με την ιατροδικαστική υπηρεσία να κάνει λόγο για στραγγαλισμό, και τον 20χρονο να δηλώνει πως ήταν ατύχημα!

“Από την πρώτη στιγμή που εξαφανίστηκε ν Μόνικα, ήμουν σίγουρη ότι κάτι κακό της είχε κάνει εκείνος", αποκαλύπτει στη Real Life η αδερφή της Λίντα Κωνσταντινίδου. "Ο Θάνος δεν μπορούσε να δεχθεί τον χωρισμό τους. Την παρακολουθούσε συνεχώς. Είχε γίνει η σκιά της. Την έπνιγε".

 Αν τον είχα απέναντι μου, δε θα του έλεγα απολύτως τίποτα. θα ήθελα να του κάνω ο,τι έκανε αυτός στη Μόνικα. Γιατί το βασάνισε το μωρό μου πριν πεθάνει. Ακόμα και στην ιατροδικαστική υπηρεσία, μας είπαν "δεν το άξιζε αυτό η κοπέλα".

Και συνεχίζει: "Ο άνθρωπος αυτός δεν μπορούσε να δεχθεί πως η Μόνικα έπιασε δουλειά ως αεροσυνοδός. Τότε άρχισαν τα μεγάλα προβλήματα και η παθολογική ζήλια. Τη χτυπούσε συνεχώς. Της τραβούσε τα μαλλιά. Της έσβησε το προφίλ στο Facebook. Δεν την άφηνε να μιλά με κανέναν. Την είχε απομονώσει. Η αδερφή μου, σε κάποια από τις συζητήσεις μας, μου είπε: “Πάντα σήκωνε χέρι. Τώρα όμως, τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο. Δεν αντέχω άλλο".

Πηγή: thesout.gr
Categories: