Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Αναζητούσε στα ΜΜΕ το θύμα του!

Στις 8 Ιανουαρίου 1999 ο Σκιαδόπουλος στραγγάλισε το πρώην μοντέλο, έκοψε το κεφάλι, έβαλε το σώμα σε μια βαλίτσα και το πέταξε σε λίμνη της Καβάλας. Έκοψε το κεφάλι της αρραβωνιαστικιάς του με πριόνι, επειδή δεν χωρούσε στη βαλίτσα, και το πέταξε για να μη βρεθεί ποτέ. Χαρακτηριστικό του σφοδρού έρωτα που έτρεφε για την Αμερικανίδα ήταν, σύμφωνα με τον ίδιο, το γεγονός ότι παράτησε την καριέρα του, για να εξασκήσει το επάγγελμα του οδηγού ταξί, ώστε να είναι συνεχώς κοντά της...


...Eπί 18 μέρες ο μηχανικός του εμπορικού ναυτικού προσπαθούσε να κρύψει το φοβερό του έγκλημα. Μάλιστα, έβγαινε τότε στα τηλεοπτικά κανάλια από το κέντρο της Αθήνας και εκλιπαρούσε να τον βοηθήσουν να βρεθεί η σύντροφός του.



Η Τζούλι Σκάλι κι ο Γιώργος Σκιαδόπουλος γνωρίστηκαν στην Καραϊβική το Νοέμβριο του 1997 όταν αυτός δούλευε σαν μηχανικός στο κρουαζιερόπλοιο που συνταξίδευε το πανέμορφο μοντέλο. Οι αποφάσεις τους για συμβίωση πάρθηκαν γρήγορα. Συγκατοίκησαν για μερικές εβδομάδες στο σπίτι της Τζούλι με τη πεθερά το καλοκαίρι του 1998. Μετά την οικογενειακή γνωριμία αποφασίστηκε από κοινού ότι η Τζούλι θα ερχόταν να μείνει μόνιμα στην Ελλάδα να παντρευτεί για 3η φορά κάποιον δέκα χρόνια μικρότερο της. Ήρθε λοιπόν στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 1998 για να επιστρέψει και πάλι στις Ηνωμένες Πολιτείες για τις προετοιμασίες της μετακίνησης και να επιστρέψει το Δεκέμβριο του 1998. Η οριστικοποίηση της ημερομηνίας δεν άργησε. 

Όπως κατέθεσε η θεία του κατηγορούμενου, Σμαράγδα Γκοζίλη, μέσα σε λίγο καιρό όλα στην Καβάλα ήταν έτοιμα από τις άδειες γάμου μέχρι το νυφικό που θα φορούσε την ημέρα εκείνη. Από την μέρα που οι δυο τους θα έφευγαν στην Αθήνα για τον πολιτικό γάμο όλα αρχίζουν να μπερδεύονται. Πώς άλλαξε γνώμη τόσο εύκολα η νύφη; Κατάλαβε μήπως τελευταία στιγμή ότι αυτός ο γάμος ήταν ένα λάθος, ότι της λείπει πολύ η κόρη της, Κέητι από τον δεύτερο γάμο της με τον κ. Νιστ; Ή κατάλαβε ότι δεν αγαπούσε πλέον το Γιώργο; Το τι ειπώθηκε εκείνη τη μέρα στο αυτοκίνητο δεν είναι γνωστό. Η μητέρα του κατηγορουμένου ισχυρίζεται στην κατάθεση της ότι εφόσον αυτή άλλαξε γνώμη κι άρχισε να τον μειώνει και να τον προσβάλλει, ο κατηγορούμενος έφτασε στα άκρα, την ταρακούνησε κι έτσι έμεινε στα χέρια του με το αναπνευστικό πρόβλημα-άσθμα που είχε. Αφότου έγινε αυτό, συνέχισε η Καλλιόπη Σκιαδοπούλου τον έπιασε πανικός λόγω και του νεαρού της ηλικίας του-ήταν μόνον 22 χρόνων-κι έδρασε σαν ρομπότ. Ήταν όπως δήλωσε παθολογική η αγάπη του γιου του για την Τζούλι.

Και γιατί διάλεξε να την αποτελειώσει και να την τεμαχίσει από το να την πάει σ’ ένα νοσοκομείο; Ήταν όντως αγάπη; διερωτώνται οι δικαστές. Και γιατί εφόσον διέπραξε το έγκλημα συνέχιζε να προσποιείται με ψευδή δήλωση εξαφάνισης της Τζούλι ψευδή δήλωση ότι έπεσε θύμα ληστείας, άπταιστη προσποίηση στα τηλεοπτικά προγράμματα του Χαρδαβέλλα και της Νικολούλη. Δικαιολογείται ψυχολογικά η κατάστασή του, υποστήριξε ο ψυχολόγος και συμμαθητής του, Χρήστος Εσχίζογλου. Σε τέτοιες περιστάσεις απόρριψης από το κοινωνικό περιβάλλον, όπως του κατηγορουμένου απ’ τους γονείς του, ο εγκέφαλος λειτουργεί παρορμητικά κι η συνείδηση νεκρώνει. 

Ο κ. Νιστ υποστήριξε ότι τα 100,000 αμερικανικά δολάρια της Τζούλι που μπήκαν με επιταγές σε κοινό τραπεζικό λογαριασμό καθώς και οι μετοχές της ήταν το κίνητρο για την αδικαιολόγητη πράξη του Γιώργου Σκιαδόπουλου. Είπε ότι με αυτά τα χρήματα ο κατηγορούμενος έκανε σχέδια να αρχίσουν μια επιχείρηση. Αλλά από ότι επισήμανε ο τραπεζικός Ισαάκ Αποστολίδης όταν έμαθε η τράπεζα για το φόνο, μπλόκαρε το λογαριασμό επ’ αορίστω ώστε να βγει πρώτα δικαστική απόφαση. Η απόφαση έδινε τα χρήματα στον πρώην άνδρα της Τζούλι. Το ενδιαφέρον όλων επικεντρώθηκε στην απολογία του Σκιαδόπουλου που ήταν ήρεμος σε όλη την περιγραφή του αποφεύγοντας να δώσει λεπτομέρειες για τα επίμαχα σημεία του φόνου λέγοντας ότι εδώ και τέσσερα χρόνια τα έθαψε μέσα του και δεν θα ήθελε να τα ανασύρει. Ντυμένος με κομψότατο μπλε κοστούμι και γραβάτα, μιλώντας ήρεμα και παραστατικά άρχισε να περιγράφει τον δεσμό του με την πανέμορφη Τζούλη που ήταν η γυναίκα της ζωής του. 

“Γνωριστήκαμε σ΄ένα ειδυλλιακό περιβάλλον σ' ένα νησάκι της Καραϊβικής, αναπτύξαμε αλληλογραφία, η σχέση μας εξελίχθηκε σε κάτι παραπάνω από συμπάθεια. Την έπεισα κι έκανε δεύτερη κρουαζιέρα με τον σύζυγό της συναντηθήκαμε στο Πόρτο Ρίκο όπου εκεί συζητήσαμε σοβαρά για την σχέση μας. Την επόμενη φορά την φιλοξένησα στο πλοίο ως αρραβωνιαστικιά μου. Μου είπε ότι θα βάλλει όλη την διαδικασία για το διαζύγιο. ΄Ημουν επιφυλακτικός μαζί της γιατί δεν ήθελα να χωρίσει εξ αιτίας μου μια οικογένεια αλλά εγώ ήμουν το κερασάκι της τούρτας. ΄Ηρθε μαζί μου για δύο εβδομάδες κρουαζιέρα στην Αλάσκα και αυτό το διάστημα ήταν καθοριστικό για την πορεία της σχέσης μας που εξελίχθηκε σ' ένα πάθος. Το μόνο που μ΄ενδιέφερε ήταν να την κάνω ευτυχισμένη δεν μ΄ενδιέφερε η καρριέρα ή το μεταπτυχιακό μου. Ακολούθησε ακόμη μια συνάντηση στο Βανκούβερ του Καναδά. 

Μου ζήτησε να την συμπαρασταθώ στην διαδικασία του διαζυγίου, γι αυτό υπέβαλα την παραίτησή μου την πρώτη φορά. Δεν έγινε δεκτή όμως, με την επιμονή μου την αποδέχθηκε η εταιρία μου”. Ο Σκιαδόπουλος αναφέρθηκε στον χωρισμό των γονέων του που του στοίχισε, στην προσπάθειά του να δουλεύει από πολύ μικρός ως καμαρώτος για να εξασφαλίζει κάποια χρήματα με προοπτική να συνεχίσει μεταπτυχιακό στο Λίβερπουλ. “Το διαζύγιο της Τζούλη βγήκε στις 18 Οκτωβρίου 1998, ήρθε στην Ελλάδα για να βγάλουμε τα πιστοποιητικά του γάμου. Το γεγονός ότι ήταν καθολική, ότι έπρεπε να μεταφραστούν τα σχετικά έγγραφα δυσκόλευε την διαδικασία του θρησκευτικού γάμου κι αποφασίσαμε να κάνουμε τον πολιτικό στην Αθήνα. Θα φεύγαμε στις 5 Ιανουαρίου για τον γάμο. Πράγματι ενώ ήμασταν στο σπίτι της νουνάς μου δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από την μητέρα μου ότι ο μικρός μου αδελφός είναι άρρωστος με υψηλό πυρετό. Αποφάσισα να μην γίνει ο γάμος άμεσα να επιστρέψω για να τους συμπαρασταθώ. Αυτό το γεγονός εκνεύρισε την Τζούλη. Αισθανόταν ότι την ρίχνω ή την βάζω σε δεύτερη μοίρα όταν εκείνη είχε αφήσει το παιδί της για χάρη μου. Δεν κατάφερα να την πείσω. Γνωρίζοντας ότι της αρέσει η διασκέδαση νοίκιασα ένα αυτοκίνητο με την προοπτική να πάμε στην Δράμα όπου υπήρχε ντίσκο.

Καθ οδόν μου εξέφρασε την επιθυμία να πάμε οδικώς στην Αθήνα. Κατά την διαδρομή αρχίσαμε να λογομαχούμε, τότε μου είπε ότι θέλει να χωρίσουμε γιατί της λείπει και το παιδί της, εκφράζοντας την επιθυμία να γυρίσει στην Αμερική. Είχα χτίσει το όνειρο της ζωής μου γύρω από την Τζούλη κι έβλεπα ότι καταρρίπτεται. Δεν ήμουν σε θέση να οδηγήσω, έτσι σταμάτησα στην πρώτη παράκαμψη που είδα. Η λογομαχία συνεχίστηκε, δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις πώς ένοιωσα. Γκρεμισμένα όνειρα, απόγνωση, αδιέξοδο. Είχα χάσει τον έλεγχο εντελώς, είχα βρεθεί σε άθλια ψυχολογική κατάσταση. Ο θυμός με είχε κυριεύσει χωρίς ούτε τώρα που πέρασαν τόσα χρόνια να μπορώ να το εξηγήσω. Τα χέρια μου εκτινάχθηκαν την έπιασα από τον λαιμό. Ήμουν εκτός εαυτού. Η πράξη μου ήταν αδικαιολόγητη, ο πρώτος που την καταδικάζει είμαι εγώ. Από την στιγμή που έγινε το μοιραίο προσπάθησα να την επαναφέρω στην ζωή με τεχνητή αναπνοή. Με κυρίευσε φόβος, μια τεράστια αγωνία και το πρώτο που σκέφθηκα ήταν να τηλεφωνήσω στη νουνά μου και να της πω τι συνέβη. Δεν μπόρεσα να το κάνω, τους είπα ότι φεύγουμε για την Αθήνα.

Ήμουν σε κατάσταση πανικού, φόβου κι αγωνίας. Το μόνο που μπόρεσα να σκεφθώ ήταν να εξαφανίσω την Τζούλη και να θέσω τέρμα στην δική μου ζωή. Ήμουν θολωμένος. Προσπάθησα να αυτοκτονήσω παίρνοντας μεγάλη δόση από τα παυσίπονα της Τζούλη αλλά έκανα εμετό κι επέζησα. Γυρνούσα απελπισμένος στους δρόμους μη γνωρίζοντας τι να κάνω. 

“Ο αποκεφαλισμός της πότε έγινε κύριε κατηγορούμενε, γιατί τον κάνατε, για να μην αναγνωρισθεί το πτώμα, πού το πετάξατε το κεφάλι της"; ρώτησε ο πρόεδρος του δικαστηρίου για να μην εισπράξει καμιά απάντηση. Δικαίωμά σας είναι να μιλήσετε, επιλογή σας εδώ πήγατε σε εξομολόγο για να τα πείτε να αναπαυθεί η ψυχή σας. Δεν σημαίνουν αυτές οι ενέργειες πρωτοφανή αγριότητα από ένα άνθρωπο μορφωμένο και κοσμογυρισμένο”;

Ο Σκιαδόπουλος δεν απάντησε. Αποδέχθηκε όλα όσα περιγράφονται στην δικογραφία, λέγοντας ό,τι επακολούθησε γινόταν, γιατί έτσι έπρεπε… Πήγε στις σχετικές εκπομπές αναζητήσεων του Χαρδαβέλλα και της Νικολούλη και μάλιστα είχε γίνει πιστευτός. Έκανε πολλές φορές απόπειρα αυτοκτονίας αλλά πάντα νικούσε το ένστικτο της επιβίωσης. Έκοψα τις φλέβες του αριστερού μου χεριού, πήρα αεροβόλο και όπλο για να αυτοτραυματισθώ, σκέφθηκα να πέσω στις ρόδες κάποιου φορτηγού στην εθνική οδό…” Η δίκη συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον στο Εφετείο Θράκης.

Τα ισόβια


Ποινή φυλάκισης 23 χρόνων στον Γιώργο Σκιαδόπουλο, που συνοψίζονται ως εξής: 20 χρόνια ισόβια, 15 μήνες για περιύβριση νεκρού, 15 μήνες για ψευδή δήλωση και 15 μήνες για ψευδή αναφορά, με δικαίωμα αναίρεσης και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων για 10 χρόνια. Σαν ελαφρυντικά δόθηκαν ο πρότερος έντιμος βίος και η καλή διαγωγή μετά την πράξη. 

Ο κατηγορούμενος έδειξε ικανοποιημένος με την απόφαση, ευχαρίστησε το δικαστήριο, τους δικηγόρους και τους ανθρώπους που τον στήριξαν, ενώ η μητέρα του Καλλιόπη Σκιαδοπούλου, βουρκωμένη χάρηκε φανερά με την μείωση της ποινής. Οι δικηγόροι ευχαρίστησαν το δικαστήριο για το άψογο τρόπο της διαδικασίας, θεωρώντας δίκαια την απόφαση. 

Τέλος, ο κ. Νίστ, πρώην σύζυγος του θύματος έμεινε ανέκφραστος με την απόφαση, ενώ ζήτησε από τον πρόεδρο, να επαναληφθεί από της έδρας η εκφώνησή της για να την κατανοήσει. Στην απολογία του ο κατηγορούμενος είπε τα εξής: “Zητώ συγνώμη από το Θεό, από τον κ. Νίστ που αφαίρεσα την ζωή της μητέρας του παιδιού τους, από τους ανθρώπους γιατί με την πράξη μου υποβίβασα την ανθρώπινη αξία”. 

Πηγή: taneatismikrospilias24.weebly.com
Categories: