Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Σάκης Μπουλάς: «Δίνω μάχη για την ζωή μου και θα βγω νικητής!»

Πάνε δύο μήνες περίπου από τότε που ο Σάκης Μπουλάς αποφάσισε να σταματήσει τη συνεργασία του στην «Ακτή Πειραιώς»

Σάκης Μπουλάς: «Δίνω μάχη για την ζωή μου και θα βγω νικητής!»

Η πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του -που δεν ήταν η πρώτη φορά που τον απασχολούσε- έπρεπε να τον κρατήσει μακριά από κούραση, άγχος, στενοχώρια, δίνοντας έτσι άμεση προτεραιότητα στον εαυτό του.... Ευτυχώς όλα όμως δείχνουν να πηγαίνουν θετικά.

Ο Σάκης Μπουλάς βρίσκεται σε μια ηρεμία αυτή την περίοδο, και μάλιστα ξεκίνησε μετά από καιρό να κάνει κάποιες εμφανίσεις σε δημόσιους χώρους... Ο φακός του περιοδικού «News» τον εντόπισε στην κοσμική ταβέρνα των βορείων προαστίων «Νησιώτισσα» συντροφιά με τη Νικολέτα Καρρά και τον σύζυγό της Φώτο Πιτάτζη, όπου πέρασαν τουλάχιστον ένα δίωρο με χαλαρή διάθεση, κρασί, καλό φαγητό και κουβεντούλα. 
Η επόμενη έξοδος του ηθοποιού έγινε στο «Γυάλινο Μουσικό Θέατρο» όπου μαζί με τον γνωστό τηλεκριτικό Κώστα Γεωργουσόπουλο πήγαν για να απολαύσουν τον μοναδικό Μάρκο Σεφερλή. Ο ηθοποιός, μάλιστα, τον προσφώνησε από τη σκηνή μόλις τον είδε λέγοντας: «Είναι και ένας Σάκης εδώ που πουλά.... Σάκης ...Πουλάς», ενώ αμέσως μετά ευχαρίστησε και τον Κώστα Γεωργουσόπουλο που στο παρελθόν έχει γράψει διθυραμβικές κριτικές για τις δουλειές του... Διακριτικός και πολύ ήρεμος ο Σάκης Μπουλάς απόλαυσε το ποτό του με την παρέα του και αποχώρησε προς το τέλος της παράστασης...
«Τώρα το πρόβλημα υγείας μου είναι πολύ σοβαρό αλλά για άλλη μία φορά είμαι αισιόδοξος», είχε δηλώσει πριν από δύο μήνες ο Σάκης Μπουλάς όταν τον ρώτησαν για την νέα περιπέτεια που περνούσε, συμπληρώνοντας: «Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξο άτομο, πρέπει να υπάρχει ελπίδα, διαισθητικά το λέω. Είμαι δυνατός εγώ, είμαι δεκαθλητής, είμαι Ράμπο! Αυτό είναι κατάρα και ευχή ταυτόχρονα, αλλά θα τα καταφέρω».
Πηγή: thesout.gr
Categories: